طرح تولید آداپتور

۳۷ بازديد

طرح تولید آداپتور با هدف امکان سنجی اقتصادی، فنی، بازار و … تولید یک منبع تغذیه طراحی و نوشته می شود. آداپتور وسیله ای است که ولتاژ بالا برای استفاده در دستگاه های حساس الکترونیکی را کاهش می دهد. جریان و ولتاژ دارای گونه های مختلفی می باشند و آداپتورها جریان و ولتاژ برق متناوب AC را به ولتاژ خطی مستقیم و پایدار DC تبدیل می کنند. این عمل در باطری ها نیز اتفاق می افتد اما از نظر اقتصادی استفاده از آداپتورها توجیه اقتصادی بیشتری دارید. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید آداپتور می باشید، جهت بررسی تمامی جوانب طرح تولید آداپتور تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید آداپتور

 

 

طرح تولید روان کننده بتن

۴۳ بازديد

طرح تولید روان کننده بتن با هدف تولید محصولی برای روان کردن بتن که از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است، طراحی و نوشته می شود. از بتن به عنوان دومین ماده پر مصرف در دنیا برای ساخت اسکلت ساختمان ها استفاده می شود. روان کننده بتن نیز مهم ترین مواد افزودنی بتن می باشد که میزان مقاومت و کارایی بتن را افزایش می دهد. کارکرد روان کننده بتن به گونه ای است که بدون اینکه نیاز به تغییر نسبت آب و سیمان باشد، اسلامپ بتن را افزایش می دهد. تولید روان کننده در روش های خاصی انجام می شوند و بسیار اهمیت دارد که پس از پروسه تولید، روان کننده از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد. از غلظت های مختلف روان کننده بتن برای پروژه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید روان کننده بتن هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید روان کننده بتن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید روان کننده بتن

 

 

طرح توجیهی کرج

۳۹ بازديد

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در کرج را می‌نویسد؟

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی کرج

 

 

طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی

۴۳ بازديد

طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی به منظور بازیافت صحیح ضایعات الکترونیکی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست و سلامتی انسان ها و همینطور تولید طلا و نقره طراحی و نوشته می شود. تاکنون این فرآیند مهم در کشور ما به صورت رسمی دارای ظرفیت تولید نبوده است. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی

 

 

طرح توجیهی تولید آینه

۴۰ بازديد

طرح توجیهی تولید آینه به منظور امکان سنجی محصول از جنبه های مختلف مالی و اقتصادی، فنی، سیستمی، بازار و … طراحی و نوشته می شود. آینه ها از محصولاتی هستند که ساده ترین نوع آن آینه های تخت می باشد که تمامی افراد در طول روز بارها از آن استفاده می کنند. سرمایه گذاری در زمینه تولید آینه های مختلف اعم از آینه های تخت، آینه های کروی، آینه های شیشه ای، آینه های شلمجی و … نیازمند بررسی اولیه است. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید آینه می باشید، می توانید برای کسب اطلاعات پیرامون طرح تولید آینه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید آینه

 

 

طرح تولید سرنگ

۴۰ بازديد

آیا طرح تولید سرنگ توجیه اقتصادی دارد؟ در سال 2018 اندازه بازار مالی سرنگ‌های پیش ساخته به نقل از سایت گلوبال مارکت اینسایتس 4.9 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش‌بینی می‌شود از سال 2019 تا 2025 شاهد نرخ رشد سالیانه 10.7درصدی نیز باشد. با وجود شرایط اپیدرمی کرونا در جهان باید این پیش‌بینی مورد تجدیدنظر قرار گیرد. توسعه محصول با کیفیت برتر ناشی از ارتقا سطح و پیشرفت‌های تکنولوژیکی منجر به رشد بیشتر بازار در سال‌های آینده نیز می‌شود. پیشرفت در زمینه روش درمانی و روش‌های پرکردن سرنگ‌ها و حفظ خواص و استریل بودن سرنگ‌های از پیش پر شده، مصرف این محصول را افزایش داده است. بنابراین، محصولات پیشرفته در این صنعت به لحاظ فناوری و رشد بازار طی سالهای آینده بیشتر تقویت می‌شود. در ادامه خلاصه ای از طرح توجیهی انواع سرنگ ها را آورده ایم. جهت ارائه سفارش و یا مشاوره در زمینه نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید سرنگ

 

 

طرح تولید ایزوگام

۴۲ بازديد

تهیه طرح تولید ایزوگام و سرمایه گذاری در این بخش آیا توجیه اقتصادی دارد؟ عایق‌کاری یکی از ابزارهای مهم موثر در نفوذ ناپذیرکردن رطوبتی سازه‌های عمرانی است. ایزوگام نه تنها منجر به کاهش مصرف انرژی می‌شود؛ بلکه مشکل ایجاد ایزولاسیون سازه نسبت به معضل نم و رطوبت را برطرف می‌نماید. این کاربرد و استفاده در اقلیم‌های مرطوبت بسیار حساس‌تر بوده و تکنولوژی تولید را به سمت تولید عایق‌های پیش ساخته (ایزوگام) هدایت نموده است. این گونه با استفاده از تولید انبوه قیمت تمام شده مناسب و رقابتی را ایجاد می‌نماید. به علاوه با استاندارد سازی کیفی محصولات و استفاده از مواد اولیه مشتقات نفتی و قیر و کانی‌های معدنی مواد شیمیایی جهت عایق‌بندی سازه استفاده می‌شود. در ادامه خلاصه ای از طرح توجیهی تولید عایق های رطوبتی از پشم شیشه را شرح داده‌ایم. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید ایزوگام

 

 

 

طرح تولید لامپ های خودرو

۳۹ بازديد

طرح تولید لامپ های خودرو به منظور امکان سنجی اقتصادی و مالی، فنی، بازار، سیستمی و … محصول مورد بررسی طراحی و نوشته می شود. برای خودروهای مختلف انواع لامپ های خودرو طراحی و تولید شده اند که برخی مناسب برای استفاده در نور روز و برخی برای رانندگی در طول شب و یا روزهای بارانی و مه آلود مناسب و الزامی هستند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید لامپ های خودرو تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید لامپ های خودرو

 

 

طرح تولید و بسته بندی مربا

۳۹ بازديد

آیا هنوز در ایران طرح تولید و بسته بندی مربا و مارمالاد صرفه اقتصادی دارد؟ باید گفت مناطق زیادی در ایران به لحاظ شرایط اقلیمی و نوع خاک، مستعد تولید محصـولات باغی می‌باشد. برآورد آمار جهاد کشاورزی کشور سطح بارور باغ‌های کشور را 4/2 میلیون هکتار با میزان تولید حدود 21 میلیون تن برآورد کرده است. از میان انواع محصولات بیشترین سـهم تولیـد به ترتیب مربـوط بـه سیب، انگور، پرتقال، خیار گلخانه‌ای، خرما و هلو می‌باشد. محصولات یاد شده 64/2 درصد از کل تولیدات محصولات باغبانی را تشکیل می‌دهند. این آمار مزیت‌های نسبی جهت به کارگیری در صنایع تبدیلی را نشان می‌دهد. با برنامه‌ریزی تخصصی می‌توانیم شاهد توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی باشیم. در ادامه خلاصه ای از طرح تولید مربا ارائه شده است. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح های توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید

 

 

منبع: طرح تولید و بسته بندی مربا​​​​​​​

 

 

طرح توجیهی تولید اتو برقی

۴۲ بازديد

طرح توجیهی تولید اتو برقی به منظور تولید دستگاهی در جهت صاف کردن و رفع چین و چروک های موجود بر روی لباس، پارچه، پرده و … طراحی و نوشته می شود. در سه دهه قبل از اتوی ذغالی به منظور صاف کردن لباس ها و از بین بردن چین و چروک های روی آن استفاده می شده است؛ اما این اتو ها گازهای سمی از خود ساطع می کردند که برای سلامتی انسان مضر بودند. با پیشرفت در زمینه صنعت برق، اتوهای برقی، کم کم جای اتوهای ذغالی را گرفتند و امروزه کم تر خانه ای را می توان پیدا کرد که در آن اتو وجود نداشته باشد. فرآیند تولید اتو برقی چندان پیچیده نیست و می توان با یک امکان سنجی اصولی و درست، قدم در راه تولید آن و رسیدن به بازدهی بالا گذاشت. در صورتی که شما نیز علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید اتو می باشید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید اتو برقی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید اتو برقی